فیلم سینمایی ایرانی,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران

فیلم سینمایی «رمانی برای عشق» در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد.

 با صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «رمانی برای عشق» به کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر نصیری این فیلم در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد. براساس برنامه ریزی ها با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین، فیلمبرداری این فیلم ماه آینده آغاز می شود.

 

به گفته نصیری، تاکنون از میان بازیگران حضور یوسف تیموری، شهره قمر، مهدی مقدم، محمد شیری، خشایار راد، امیرحسین داودی، سالار اسمی، نازیلا باباپور، الناز ثابت ایمانی، المیرا شعبان قطعی شده و ظرف چند روز آینده چند بازیگر کمدی دیگر نیز به این جمع اضافه می شوند.

 

داستان «رمانی برای عشق» درباره نعمت و بهروز است که در کارگاه بازیافت زباله مشغول به کار هستند و هر دو سودای بازیگری در سر دارند. این دو جوان با دو خواهر به نام های سروناز و ایران آشنا شده و در ادامه زندگی شان دستخوش ماجرایی می شود… .

 

فیلمبرداری این فیلم در تهران و یکی از شهرستان ها انجام می شود و تاکنون برخی از لوکیشن ها نیز انتخاب شده است.

 

نصیری چندی پیش فیلمبرداری فیلم سینمایی «آخر خط» را به پایان رساند و در حال حاضر این فیلم در مراحل فنی قرار دارد. فیلمی که اکثر عوامل آن در فیلم جدید این کارگردان نیز حضور دارند. وی فیلم سینمایی «ازدواج جنجالی» با نام قبلی «جد خوب من» را نیز در نوبت اکران دارد.

 

فیلم سینمایی ایرانی,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران

 

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسندگان: اصغر نصیری، حمید سلیمانی، سمیر بخشی، مدیر فیلمبرداری: علی آبپاک، مدیر تولید: مسعود عسگری، برنامه ریز: ناصر بهنام اصل، طراح گریم: سمیر بخشی، جانشین تولید: داود پارسا، دستیاران کارگردان: ابراهیم حبیبی، حمید سلیمانی، احد شیرین زاده، حسین نصیری، میثم سوسیادر.

 

فیلمبرداری «مردن در آب مطهر» به نیمه رسید/ رونمایی از اولین عکس

فیلمبرداری فیلم جدید برادران محمودی به نیمه رسید و اولین عکس از «مردن در آب مطهر» منتشر شد.

 

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، سازندگان و عوامل فیلم «مردن در آب مطهر» این روزها در جاده خاوران و اطراف تهران مشغول کار هستند و بیش از نیمی از فیلمبرداری به پایان رسیده است.

 

علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا، صدف عسگری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند.

 

عاشقانه تازه برادران محمودی قصه چند جوان مهاجر افغان را روایت می کند که قصد رفتن به اروپا را دارند.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است:

 

«رونا: حامد از دریا نترسی‌یا، از هر چی بترسی بلای جونت میشه

 

حامد: نمی ترسم»

 

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان:‌ نوید محمودی، تهیه کننده: جمشید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، طراح لباس: شبنم اصغری، دستیار کارگردان و بررنامه ریز :سیاوش رمضان لو، مدیر تولید: هادی حیدری، عکاس: پیمان داداش زاده و مدیر روابط عمومی:‌ سپیده حیدرآبادی.

 

فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.